NPS 73 - Ultimes Business Garden on kokemusten mukaan huippupaikka

Ultimes Business Gardenissa on tarjolla runsas tila- ja palveluvalikoima, jonka toteutamme yhdessä ISS Palvelut Oy:n kanssa. ISS Palvelut tekee kohteessa asiakastyytyväisyyskyselyn vuosittain. Vuonna 2021 asiakastyytyväisyyskyselyssä annettu suositteluindeksi (NPS) nousi 73:een. Vastaajia oli iso joukko, 153 henkilöä.

- Kiitämme lämpimästi kaikkia kyselyyn vastanneita, sanovat lähes yhteen ääneen vuokrauspäällikkö Antti Eeva Peab Business Gardenista ja asiakkuusjohtaja Sonja Takala ISS Palveluista.

Asiakastyytyväisyyskyselyssä suositteluindeksi (NPS) kohosi entistäkin korkeammaksi, 73:een, kun se vuonna 2020 oli jo hienosti 60.

Tänä vuonna olemme nähneet erilaisia työssäkäyntimalleja. Tästä syystä olemmekin äärimmäisen ilahtuneita siitä, että Ultimes Business Garden on palvellut asiakkaitaan palautteen mukaan erinomaisella tasolla. Olemme myös pystyneet kehittämään toimintaamme vaativana ajanjaksona, he pohtivat.

Parhaat arvosanat kertovat kaiken

- Palvelutaso Ultimes Business Gardenissa on todella korkea, arvosanaksi saatiin 4,68 (paras arvosana on 5). Tästä suuri kiitos jokaiselle, joka palvelee asiakkaitamme, Sonja sanoo.

Muutamia hienoja nostoja lisäksi:

- aulatilat ja asiakastilat ovat siistit ja viihtyisät

- henkilöt kokevat itsensä tervetulleiksi saapuessaan kiinteistöön

- vuokralaisille räätälöidyt toimistopalvelut hoidetaan erinomaisesti

Ravintola ja kahvila aivan kärkikaartia

Ultimes Business Garden voi hyvällä syyllä jopa ylpeillä ravintolallaan. Asiakkaat kokevat aula-, ravintola- ja kahvilapalvelut korkeatasoisiksi, josta kertovat niin ikään yli neljän kipuavat arvosanat.

- ravintolassa palvelu on erinomaista (4.52)

- ravintolan lounas on maistuva ja aamiaisen valikoima on sopiva

- lounasruuan kotimyynti koetaan tarpeelliseksi ja Grab&Go -tuotteet on helppo ostaa

Tänä vuonna olemme monipuolistaneet tarjontaamme ravintolassa ja tarjonneet asiakkaillemme myös mahdollisuuden ostaa ruoka-annoksia kotiin. Kotiruuan voi tilata etukäteen tai asiakas voi napata mukaan ResQ-lounaspaketin, Sonja kertoo.

Paljon henkilökohtaisia palveluja ja ne toimivat hyvin

Parhaat arvosanat -sarjassa (arvosana > 4) näkyy henkilökohtaisten palvelujen merkitys: positiivista palautetta keräävät erityisesti Posti- ja pakettipalvelut, jopojen lainausmahdollisuus ja lounaan kotimyynti, myös vaatteiden pesulapalvelut ja auton pesupalvelut ovat kehittyneet hyvin.

Tämä ja korkea arvosana yleisestä palvelutasosta kertovat minulle, että Business Garden -konsepti yhdistettynä ISS:n palveluosaamiseen on tuottanut jotain ainutlaatuista työympäristöömme, Antti arvioi.

Ultimes Business Garden on kutsuva työympäristö

Myös kiinteistön ”tekniset ominaisuudet” ovat saatujen palautteiden perusteella erinomaisella tasolla ja tarjoavat kutsuvan työympäristön erilaisille yrityksille:

- kokoustilat ovat hyvät ja tarjoilut erinomaisia

- yleisten tilojen viihtyvyys ja ilmapiiri keräävät kiitosta

- pysäköintihallit ja vieraspysäköinti toimivat hyvin

”Last but not least”

Antti kertoo, että tulosten mukaan Ultimes Business Gardenissa kaivataan yhteisiä tapahtumia, muun muassa Afterwork-tilaisuuksia.

- Me jotka vasta koronapandemian aikana aloitimme työskentelyn täällä, emme ehkä ole edes tietoisia näistä tapahtumista. Onkin siksi ilahduttavaa lukea, että muille jo tutuiksi tulleet yhteisölliset hetket ovat odotettuja. Toivotaan, että vuonna 2022 pääsemme kohtaamaan toisemme myös näissä merkeissä.

Antti nostaa vielä esiin Business Gardenin Asiantuntija-aamun, jonka järjestimme tänäkin vuonna: voit katsoa tallenteen tältä sivulta.

Vastauksissa itää uusia kehityspolkuja

- Kokonaisuutena saimme todella paljon kiitosta sekä hyviä kehitysvinkkejä, muun muassa kiinteistöopastuksen ja lisäpalvelujen kehittämisen suhteen. Osallistuminen myös näiltä osin on vastaajilta hieno ponnistus yhteisen työympäristömme kehittämiseksi, Antti tiivistää. Sonja Takala lisää lopuksi:

Kaikki vastaukset luetaan ja analysoidaan. Saaduista kehittämiskohteista sovimme mahdollisimman pian, niin että saamme tyytyväisyyteen vaikuttavia tekijöitä vietyä eteenpäin ja onnistumista mitattua jälleen vuonna 2022.

 

Haluatko keskustella uudesta työympäristöstä? Tavoitat minut helposti Business Gardenista:

Antti Eeva

Vuokrauspäällikkö

Sähköposti: antti.eeva@peab.fi
Käytämme evästeitä. Jatkamalla sivustoon hyväksyt evästeiden käytön.