Asiakkaiden tarpeet ovat nyt todella muuttuneet. Ajattele vaikka itseäsi päättäjänä tai palvelun tilaajana pandemian jälkeisessä ajassa. Miten toimit, miten odotat, että sinua tai yritystäsi palvellaan? Ja käännä ajatus vielä toiseen suuntaan. Miten me yrityksenä palvelemme asiakkaitamme? Olemmeko muuttaneet toimintaamme notkeasti?
Business Gardenin Asiantuntija-aamussa 22.11.2022 käsittelemme näitä kysymyksiä Kari Korkiakosken johdolla. Kari on Futurelab Experience Oy:n toimitusjohtaja ja Suomen johtava asiakaskeskeisen yritystoiminnan ja asiakaskokemuksen strategisen kyvykkyyden rakentaja.
Uutta näkökulmaa on jo odotettu
Futurelab Experience toteutti kesällä 2022 tutkimuksen, jossa luodattiin asiakasrintamassa tapahtuvia muutoksia. Kyselyyn vastasi päättäjiä julkishallinnosta sekä B2B- ja B2C-sektorilta.
Asiantuntija-aamussa peilaamme tuoreiden tulosten valossa muuttuneita tarpeita käsitykseemme siitä, miten itse olemme pystyneet muuttumaan. Keskustelemme yhdessä siitä, olisiko tässä ajatuksen kultajyvä siihen, mitkä ovat tarvittavia muutoksia työn ympärille organisoitumisessa ja työympäristön muutoksessa.
Merkkaa kalenteriin, tule aamiaiselle ja tapaa päättäjäkollegoita
Tapahtumassa tartumme konkreettisesti keinoihin, joilla yritys menestyy juuri nyt, kun oma paikka on mahdollista ottaa uudella tavalla haltuun.
- aamiainen tarjolla Ultimes Business Gardenissa klo 8.00 alkaen
- puheenvuorot ja keskustelu starttaavat klo 8.30 ja päättyvät klo 9.30
Aamutapahtuman jälkeen varaamme sinulle mahdollisuuden tutustua tämän hetken ajankohtaisimpiin toimitilaratkaisuihin Ultimes Business Gardenissa.
Tilaisuuteen voi osallistua myös verkossa. Tällä kertaa tosin haluamme kutsua teitä kaikkia paikanpäälle: tavataan toisiamme, vaihdetaan ajatuksia!
Tapahtumaan paikan päällä osallistuneiden kesken arvomme 10 kappaletta Kari Korkiakosken kirjoittamaa kirjaa: Asiakaskokemus ja henkilöstökokemus Uusi aika, uudenlainen johtaminen.
Ilmoittaudu tilaisuuteen tästä. Tervetuloa!
Kari Korkiakoski
Kari on kirjoittanut asiakaskokemus-teemasta useita kirjoja, joista viimeisin on nimeltään ’Asiakaskokemus ja henkilöstökokemus: Uusi aika, uudenlainen johtaminen’ (2019).
Keskustelu asiakaskokemuksen ja henkilöstökokemuksen ympärillä on elänyt voimakkaasti viime vuosina. Teemoja on käsitelty pääasiassa erillään, eikä kokonaisvaltaista näkökulmaa ole tarjottu. Kirjassaan Kari esittelee mallin, jolla asiakaskokemuksen ja henkilöstökokemuksen johtaminen yhdistetään.
Tärkeintä on johdon kyky rakentaa visio, johon kytketään sitä toteuttava asiakas- ja henkilöstökokemus: tällä kokonaisuudella rakennetaan kasvun menestysresepti muuttuvassa toimintaympäristössä.
Tällä hetkellä Kari valmistelee kirjaa, joka tulee käsittelemään asiakaskokemuksen tuoreita ilmiöitä ja kesällä 2022 tehdyn tutkimuksen tarjoamia näkökulmia.